pondělí 22. srpna 2016

                                    Úlovky z knihovny  - 1


Dnes jsem zavítala do naší městské knihovny a domů jsem si odnesla hned 4 úlovky z toho jsou 3 komiksy. První asi začnu tou normální klasickou knížkou.

Jako první knížku jsem si pujčila Trable s láskou. Pujčila jsem si ji, protože jsem četla Kluci snů, která se mi líbila, a která je ze stejné edice jako tahle knížka.



Na tenhle komiks jsem v knihovně narazila když jsem šla kolem regálu s knížkami a najednou tam uviděla bílý hřbet s názvem Dívčí parta. V hlavě jsem si okamžitě vybavila film, který jsem viděla, a tak jsem po knížce šáhla s přesvědčením, že to je klasická knížka. Vytáhnu ji a s překvapením zjistím, že to je komiks. Neváhala jsem ani minutu a okamžitě jsem ji přidala k mé hromádce.


Myslím, že tady nemusím psát anotaci, protože asi každý známe Alenku v říši divů.

V knihovně jsem si to pujčila především, že to má být vtipný. No jsem hodně zvědavá jestli se u čtení zasměju.





Žádné komentáře:

Okomentovat